Από το 1990, το μνημείο περιλαμβάνεται στον Κατάλογο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO.
Πρόκειται επί της ουσίας για ένα σύμπλεγμα Βυζαντινών Μνημείων, στο οποίο λόγω των εξαιρετικών αναγκών που δημιούργησε ο σεισμός της Αθήνας του 1999, αλλά και της πολύ μεγάλης εξειδίκευσης και χρόνου έρευνας και μελέτης, εκτελέσθηκαν από την εταιρεία μας διάφορες εργολαβίες σε βάθος χρόνου. Οι πρώτες εργασίες ξεκίνησαν την 1η Νοεμβρίου 1999, με τα τότε άμεσα μέτρα υποστύλωσης και προστασίας υπό συνθήκες ετοιμορροπίας και περαιώθηκαν την 7η Αυγούστου 2016, με την τελευταία φάση ολοκλήρωσης εργασιών του Καθολικού, επεμβάσεις που διήρκησαν συνολικά 18 ολόκληρα χρόνια. Εκτελέσθηκαν πλήθος εργασιών και εξειδικευμένων εφαρμογών, πολλές από τις οποίες είχαν μεγάλο βαθμό πρωτοτυπίας, ιδίως τα ειδικά ενέματα που εκτελέσθηκαν με σημαντικές απαιτήσεις συμβατότητας προς τα υπάρχοντα κονιάματα και διατηρούμενα στοιχεία-τοιχογραφίες-ψηφιδωτά κλπ. Τα αποτελέσματα των μελετών και ερευνών που διεξήχθησαν στο μνημείο, επηρέασαν καθοριστικά τις προδιαγραφές των στερεωτικών εργασιών επί μνημείων έκτοτε.
Ενδεικτικά αναφέρονται τα έργα:
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΜΕ ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΕΓΩΝ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΚΟΣΤΑΣΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥ ΜΟΝΗΣ ΔΑΦΝΙΟΥ Β΄ΦΑΣΗ, το οποίο εκτελέσθηκε από τον Νοέμβριο 2013 έως τον Μάιο 2016 και περιλάμβανε καθαιρέσεις κεράμωσης και πλακών στο δώμα, απόσπαση-μεταφορά σπαράγματος της πλακόστρωσης, απομάκρυνση οξειδωμένων μεταλλικών δοκών, αφαίρεση προσωρινών μεταλλικών υποστυλώσεων, αντιστηρίξεις, περιδέσεις και κατασκευές μεταλλικών διατάξεων. Ακολούθησαν εργασίες για την αντικατάσταση της στεφάνης στη στέψη του τρούλου και την τοποθέτηση αφανούς στεφάνης περίδεσης στο εξωράχιό του, η κατασκευή μεταλλικών διατάξεων στα παράθυρα του τυμπάνου, μεταλλικών διαφραγμάτων πάνω από του θόλους και η κατασκευή σύμμεικτης οροφής από ξύλο και μέταλλο. Επιπλέον, η τοποθέτηση ελκυστήρων-θλιπτήρων από ανοξείδωτο χάλυβα καθώς και παθητικών αγκυρίων από τιτάνιο, η ανατοποθέτηση του πυρήνα του κλιμακοστασίου, η κατασκευή ελικοειδούς μεταλλικής κλίμακας, η στεγάνωση και επικεράμωση των εξωραχίων των θόλων, η κατασκευή δεύτερης σειράς οδοντωτού γείσου, η ανατοποθέτηση των επάλξεων και η διάστρωση τσιμεντένιων πλακών στο δώμα του νάρθηκα και κεραμικών πλακών στο δώμα του εξωνάρθηκα.
- Στερέωση Καθολικού Ι. Μονής Δαφνίου – Α΄Φάση, το οποίο εκτελέσθηκε από τις 23 Νοεμβρίου 2004 έως 28 Απριλίου 2007 και περιέλαβε τοπική στερέωση των παλαιών βυζαντινών αρμολογημάτων και ειδική προετοιμασία τους από συντηρητές για την εφαρμογή ενεμάτων, συντήρηση των διατηρούμενων βυζαντινών κονιαμάτων με τεχνικές στερέωσης τοιχογραφιών, συντήρηση τοιχογραφιών, ενέματα ιδιαίτερης δυσκολίας σε τοιχογραφημένες περιοχές ή περιοχές ψηφιδωτών ή διατηρούμενων αυθεντικών κονιαμάτων, στερεωτική και μορφολογική αποκατάσταση λιθοδομών, βαθύ αρμολόγημα, τοποθέτηση λίθινων ή πλίνθινων κλειδιών και λαμών από τιτάνιο. Τοπικές αναδομήσεις με χρήση συνδέσμων τιτανίου. Εξυγίανση εξωραχίων θόλων, εκσκαφές αποχωματώσεις παρουσία αρχαιολόγου κ.α.
- Στερέωση και Αποκατάσταση εσωτερικού περιβόλου Ι. Μονής Δαφνίου, , το οποίο εκτελέσθηκε από τον Μάρτιο 2004 έως τον Μάιο 2006 και περιέλαβε ανάδειξη του μνημείου του περιβόλου της Μονής με στερεωτική και μορφολογική αποκατάσταση, χρήση διατμητικών συνδέσμων και εφαρμογή υδραυλικών ενεμάτων ομογενοποίησης, κατασκευή ξύλινου και μεταλλικού οριζόντιου διαζώματος, κατασκευή ξύλινων δαπέδων, οροφών, στεγών και κουφωμάτων, μεταλλικές ανοξείδωτες κατασκευές ειδικού τύπου, επικεραμώσεις, χρωματισμούς συντηρήσεις μαρμάρινων και πώρινων μελών, εκσκαφές-αποχωματώσεις με ανασκαφικές μεθόδους παρουσία Αρχαιολόγου, κατασκευή παραδοσιακών επιχρισμάτων, Ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες κ.α.
Το έργο μετά από περίοδο δεκαοκτώ χρόνων όπου παρέμεινε κλειστό ή περιορισμένης επισκεψιμότητας έχει αποδοθεί πλέον στο κοινό, το οποίο έρχεται να το επισκεφθεί από όλα τα μέρη του κόσμου, λόγω της μεγάλης σπουδαιότητας και φήμης του. Κατά τη διάρκεια των εργασιών υπήρξαν δεκάδες επισκέψεις όλων ανεξαιρέτως των εν ενεργεία Υπουργών Πολιτισμού καθώς και ξένων διακεκριμένων επιστημόνων και επισήμων, όπου το εργοτάξιο επιδείχθηκε επανειλημμένα ως παράδειγμα Ελληνικού Αναστηλωτικού Έργου καθώς και Ελληνικού Τεχνικού Know-how.